Lectii invatate de pe YouTube

Urmaresc foarte multi youtuberi si nu trece zi fara sa petrec cel putin o ora doar pe vloguri in aceasta platforma. Asta ca sa nu mai spun de muzica si alte clipuri pe care le urmaresc.

In acest timp am inceput sa gasesc similaritati intre canalele populare. Aici exclud canale de tip clickbait sau care fac vizualiari prin tehnici suspecte.

In continuara voi lua pe rand fiecare lucru observat de mine si voi spune cate ceva despre, dar nu inainte de a mentiona ca un canal de YouTube poate fi o sursa de venit pasiva prin intermediul careia sa generezi venituri substantiale. Asta doar daca tii cont de cateva lucruri si le folosesti in avantajul tau

Cu cat esti mai popular, cu atat vei avea mai multi hateri

Popularitatea are pretul ei si am observat ca numarul de comentarii negative este direct proportional cu numarul abonatilor sau vizualizarile pe care yoububerul le are. Acest lucru se datoreaza, in opinia mea, faptului ca obtii o oarecare anonimitate daca te afli printre alte mii sau zeci de mii de comentarii si ai curaj sa spui mai multe lucruri negative. Din pacate, genul acesta de hate se incadreaza la rautate gratuita si in spatele comentariilor nu exista critica constructiva.

Niciodata nu vei reusi sa-i impresionezi pe toti

Oricat de mult ai incerca, nu vei reusi sa impresionezi pe toata lumea asa ca indiferent ce faci, fa-o in stilul tau si ramai autentic deoarece asta te va ajuta sa iti construiesti o audienta fidela, care nu va pleca de pe canalul tau atunci cand evoluezi si probabil vei incepe sa abordezi subiectele mai matur.

Cu totii avem un brand personal

Fie ca facem asta cu intentie sau nu, orice prezenta in online se va transforma intr-un brand personal. Asadar, daca planuiesti ca online-ul sa fie o sursa de venit pentru tine sau un loc in care doresti sa fii cunoscut, cel mai bine este sa investesti in brandul tau personal si sa te arati lumii asa cum vrei sa te cunoasca, dar pastrandu-ti autenticitatea.

Ce spui despre altii spune multe despre tine

Sunt cateva perioade in fiecare an in care youtuberii se iau de alti youtuberi doar pentru a crea un scandal artificial si a mai creste putin in statistici pe numele celor de care se iau. Ei bine, chiar daca acest lucru functioneaza, pe termen lung nu iti va aduce nici un avantaj si vei fi cunoscut drept cel care cauta scandal peste tot.

In concluzie, autenticitatea pare sa stea la baza unui brand personal puternic in online si daca incerci sa iti creezi un canal de YouTube trebuie sa fii tu, succesul va veni si el.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *